Tyto obchodní podmínky platí v tom rozsahu a znění, které je uvedeno na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky.
Odesláním elektronické objednávky stvrzuje kupující prodávajícímu, že akceptuje výši ceny za objednané zboží včetně případných expedičních a dopravních nákladů a veškeré obchodní podmínky a ustanovení ve znění platném v momentě učinění a odeslání objednávky.
Odeslanou objednávkou je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží vázán. Účastníci se výslovně ve smyslu ustanovení § 262, odstavce 1 Obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti Obchodním zákoníkem, zejména jeho ustanovením § 409 a následujícím.
potvrzením objednávky souhlasíte se zasíláním obchodních sdělení dle zákona č. 480/2004 Sb. Pokud se zasíláním těchto e-mailů nesouhlasíte, pošlete e-mail s Vaším nesouhlasem na e-mail info@serviscentrum.cz
Provozovatel internetového obchodu neposkytne Vaše osobní údaje v jakékoli podobě třetí straně. Vaše data budou dle zákona zabezpečena a použita jen při komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím.
Vaše osobní údaje jsou využity výhradně za účelem realizace objednávek a slouží také pro provedení nezbytných účetních operací, vyhotovení daňového dokladu nebo identifikaci Vaší platby, učiněnou bankovním převodem.
-
Povinnosti kupujícího
Kupující je povinen dodané zboží bezodkladu prohlédnout a případné zjištěné závady nahlásit v co nejkratším termínu prodávajícímu. Nekompletnosti zboží nahlásit do 3 pracovních dnů ode dne doručení.
-
Povinnosti prodávajícího
O reklamaci prodávající rozhodne nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení reklamovaného zboží.
Kupující bude vyrozuměn formou elektronické pošty, pokud se obě strany nedohodly jinak.
Reklamace bude vyřízena v co nejdříve možném termínu ke spokojenosti zákazníka, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace, pokud se obě strany nedohodnou jinak.
Nebude-li schopen prodávající dodržet zákonnou lhůtu bude včas informovat kupujícího k individuálnímu řešení reklamace.
O uplatnění reklamace je prodávají povinen vydat potvrzení (reklamační list).
-
Způsob vyřízení reklamace
Vady zboží a služeb se dělí na odstranitelné a neodstranitelné. Podle toho, o jakou vadu se jedná, se liší i nároky kupujícího. Jedná-li se o vadu odstranitelnou, má kupující právo požadovat její včasné, řádné a bezplatné odstranění. Pouze v případě, že nebyla věc použita, může kupující požadovat její výměnu, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Při vadě neodstanitelné, která brání řádnému užívání věci, jako věci bez vady, má kupující právo na výměnu věci.
Reklamaci je možno podat těmito způsoby:
odešlete email (na info@serviscentrum.cz) s textem: „Chci reklamovat zboží ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo objednávky) a požaduji opravu nebo výměnu zboží(prosím uveďte název zboží a popis závady)." Datum a podpis
Kupující je povinen:
Dodat reklamované zboží na tu servisní adresu uvedenou v kontaktech e-shopu
Prokázat, že zboží zakoupil v internetovém obchodu společnosti SERVISCENTRUM PROFI s.r.o. nejlépe přiloženým dokladem o vlastnictví zboží (k rychlejšímu průběhu reklamace nám také pomůže číslo nebo datum internetové objednávky)
Uvést vyplněný reklamační formulář s výstižným popisem závad zboží, případně také návrhem na řešení reklamacepo podání reklamace rozhodne prodávající o dalším postupu a do 3 pracovních dnů seznámí s rozhodnutím kupujícího, případně navrhne další postup reklamace.
• v případě přijetí reklamace bude kupující vyzván, aby zboží (řádně zabalené) společně s kopií daňového dokladu a adresou zaslal na adresu prodejce (při zasílání zvolte normální přepravu, nikoliv dobírku, ta nebude přijata). Prodávající při převzetí zboží vydá doklad potvrzující převzetí zboží k reklamaci /nebo doklad obratem zašle na uvedenou adresu/. Opravené zboží pak bude kupujícímu zasláno na jím uvedenou adresu (maximálně do 30-ti dní nebo dle domluvy s kupujícím) nebo v případě neodstranitelné vady zasláno zboží nové (maximálně do 30-ti dní), případně dle dohody budou vráceny peníze v hodnotě ceny reklamovaného zboží na bankovní účet.
• prodávající neručí za škody, způsobené na zásilce přepravcem, poštou. Pokud Vám je zásilka doručena poškozená (potrhaný, zjevně deformovaný, otevřený transportní obal apod.), je zákazník oprávněn zásilku nepřevzít, v opačném případě se prodávající zříká všech závazků, které pro něj z tohoto reklamačního řádu plynou, a zákazníkovým partnerem pro reklamaci se stává dopravce.
-
Záruční podmínky
Záruční doba je 24 měsíců u všech výrobků, pokud není uvedeno jinak.
Záruka se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě (ode dne uplatnění reklamace do doby, kdy byl kupující povinen věc převzít).
V případě výměny výrobku se záruka neprodlužuje a zákazníkovi bude vystaven nový záruční list. Případná další reklamace se bude uplatňovat na základě tohoto nového záručního listu.
Nárok na uplatnění záruky zaniká:
Poškozením zboží při manipulaci.
Neodbornou instalací, zacházením či obsluhou, použitím, které jsou v rozporu s návodem k obsluze.
Používáním v podmínkách, které neodpovídají svými parametry uvedenými v dokumentaci.
Zboží bylo poškozeno živly.
Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci.
Pokud zboží neodpovídá zásadám obecné hygieny
-
Všeobecné podmínky
Tento reklamační řád byl zpracován v souladu s Občanským zákoníkem a vztahuje se na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna v záruční době. Ke každému zboží je přikládán doklad o koupi, který slouží i jako záruční list. Pokud zákazník zboží neodebírá osobně, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá od dopravce. Doklad o koupi však odesíláme spolu se zbožím. Pro doložení datumu převzetí zboží si tedy prosíme uložte doklad o doručení zásilky. Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi tím, co je v dokladu o koupi a skutečně dodaným zbožím (například v druhu nebo množství) a nebo pokud s dodávkou neobdrží správně vyplněný doklad, je povinen ihned, nejpozději však do tří dnů, podat písemnou či emailovou zprávu na adresu prodejny prodejci, který doklad vyhotovil. Pokud tak neučiní, na pozdější případnou reklamaci nebude brán zřetel.